Jonathan Adler-համաշխարհային բրենդը արդեն ներկայացված է Violet խանութ-սրահում:
Ջոնաթան Ադլերը՝ կերամիկ դիզայներ, հեղինակ և ստեղծագործող, հիմնել է իր բրենդը 1993 թվականին՝ իր առաջին սերը՝ կավագործությունը, մասնագիտություն դարձնելով:
Jonathan Adler ապրանքանիշը ԱՄՆ-ի (Միացյալ Նահանգներ) արտադրանք է։ Դիզայներ Ջոնաթան Ադլերն հիմնել է իր բրենդը Նյու Յորքում։ Նա ճանաչված է իր բարձրորակ, ժամանակակից դիզայնով և յուրօրինակ ձեռագործ արտադրանքով, որն արտադրվում է հիմնականում ԱՄՆ-ում, բայց նաև որոշ ապրանքներ կարող են պատրաստվել այլ երկրներում՝ կախված նյութերի և արտադրական գործընթացների անհրաժեշտությունից։
Նրա ստեղծագործությունները գրավեցին Barneys-ին, իսկ հինգ տարի անց Սոհոյում բացվեց Jonathan Adler-ի առաջին խանութը:
Այսօր բրենդը ներկայացված է ամբողջ աշխարհում՝ խանութ-սրահներով, առցանց հարթակներով և շքեղ նախագծերով:
Jonathan Adler-ի ապրանքատեսականին ներառում է կահույք, դեկորատիվ աքսեսուարներ և արվեստի գործեր, որոնք յուրաքանչյուր սենյակ վերածում են յուրահատուկ և գունեղ տարածքի:
Jonathan Adler-ի ծաղկամաններն ու դեկորները տարբերվում են իրենց յուրօրինակ դիզայնով՝ հաճախ օգտագործելով գունավոր կերամիկա և չկորցնելով դասական ոճը։ Դրանք կատարյալ են ժամանակակից ինտերիերներում:
Այս ապրանքները չափազանց պահանջարկ ունեն, քանի որ բարձրորակ են, ձեռագործ պատրաստված և վառ գույներով։
Բրենդի նպատակը՝ ստեղծել շքեղ և հարմարավետ ինտերիերներ:
ASA SELECTION-ը հիմնադրվել է 1976 թվականին Գերմանիայում, դիզայներ Իվոն Շուբկեգելի կողմից՝ որպես տան կերամիկական պարագաներ արտադրող ընկերություն և այժմ հանդիսանում է ոլորտի առաջատարներից մեկը:
Իր նորարարությունների միջոցով ընկերությունը գրավում է ամբողջ աշխարհը և այսօր ներկայացված է ավելի քան 80 երկրներում, որոնցից մի քանիսում ունի իր սեփական վաճառքի գրասենյակները:
Հիմնադրի հաջողության բանալին հենց սկզբից «հստակ ձևերի և գույների» փիլիսոփայությունն է:
ASA SELECTION հավաքածուները ներկայացնում են ժամանակակից դիզայն խոհանոցային և կենցաղային ապրանքների համար:
Սպասքի և տան պարագաների մեծ մասը ձեռքով են պատրաստվում ճենապակու և կերամիկայի գործարաններում: Սա նշանակում է, որ գրեթե յուրաքանչյուր դետալ անթերի ձեռքի աշխատանք է: Հենց այսպես են ստեղծվում բնավորությամբ և անհատականությամբ ապրանքներ։
Այս բրենդը բազմիցս արժանացել է միջազգային մրցանակների։ Հրաշալի դիզայնի համար պարգևներից բացի, հատկապես հպարտանալու առիթ է GERMAN BRAND AWARD 2022-ը, որը շնորհվել է Գերմանիայում ապրանքանիշի հաջող կառավարման համար:
Tiseco-ն հիմնադրվել է Բելգիայի Արևմտյան Ֆլանդրիա նահանգում, որն ամբողջ աշխարհում հայտնի է իր արհեստագործությամբ և բարձր մակարդակով:
Սա այն վայրն է, որտեղ Tiseco-ն նախագծում, զարգացնում և արտադրում է տեքստիլներ սկսած
1946 թվականից:
Ընկերությունն իր գործունեությունը սկսել է որպես թաշկինակներ արտադրող, սակայն տարիների ընթացքում այն ընդլայնել է իր տեսականին խոհանոցի, մահճակալի և լոգանքի գործվածքների հավաքածուներով, ինչպես նաև ինտերիերի ձևավորման համար նախատեսված մի շարք պարագաներով:
Այս աճը ստիպում է ստեղծել ընկերության ամենակարևոր ապրանքանիշերը, ինչպիսիք են Tiseco Home Studio, ZICZAC : Այս ապրանքանիշերն այժմ գտնվում են նաև միջազգային շուկաներում, ներառյալ ամբողջ Հյուսիսային Ամերիկան և Ճապոնիան։ Ընկերության ուշադրությունը մինչ այժմ մնում է տնային տեքստիլի վրա: Մեր խանութ-սրահները Հայաստանում պաշտոնական ներկայացուցիչ են:
Այս ապրանքանիշի անվանման մեջ մի փոքր փիլիսոփայություն կա. լատիներեն «ad hoc» արտահայտությունը նշանակում է «պատրաստված այս պահի համար»: Սա լավագույն նկարագիրն է այն ընկերության, որը ստեղծում է իրեր հատուկ պահերի համար:
2020 թվականին AdHoc-ը նշեց իր 25 ամյակը: Ընկերության հիմնադրումից ընդամենը երկու տարի անց AdHoc-ը հեղափոխել է արտադրաշուկան իր սեփական զարգացումներով, ինչպես օրինակ առաջին էլեկտրական չժանգոտվող պողպատի գործարանը:
25 տարվա ընթացքում այս հզոր թիմը բազմիցս ստեղծել է այնպիսի ազդեցիկ արտադրանք, որոնք նոր ստանդարտներ են սահմանել:
Այսօր ապրանքանիշը ներկայացնում է արտադրանքի տպավորիչ գաղափարներ համեմունքների վերամշակման, գինու և շամպայնի աքսեսուարների, թեյի և սուրճի պատրաստման, ինչպես նաև խոհարարության նորարարական աքսեսուարների շրջանում:
Բացի այդ, AdHoc-ն առաջարկում է նաև հատուկ շարք HoReCa ոլորտի համար, որը թույլ է տալիս ավելի հարմար ու նորաոճ սպասքավորում առաջարկել հաճախորդներին:
2019 թվականից AdHoc-ը հանդիսանում է DKB Group-ի մի մասը, որն ունի լայն փորձ կենցաղային և խոհանոցային պարագաների ոլորտում: DKB-ին միանալը զգալիորեն մեծացրել է ապրանքանիշի ընդլայնման և միջազգայնացման հնարավորությունները:
Այսպիսով, AdHoc-ն իր 25-ամյակին վստահորեն է նայում ապագային, քանի որ իր ռազմավարական հիմքն ամուր է։
Bernardo ապրանքանիշի հիմնաքարը միշտ եղել է և շարունակում է մնալ կրեատիվությունը, նորարարությունն ու դիզայնը:
Այստեղ հաճախորդը մեծ բազմազանություն է գտնում կերամիկայի և ճենապակյա իրերի մեջ: Եվ այդ ամենը շնորհիվ դիզայներների անհատական մոտեցման յուրաքանչյուր նախագծի:
Perpétua, Pereira & Almeida, Lda (PPA) ընկերությունը հիմնադրվել է 2013 թվականին Էլզա Ալմեյդայի, Խորխե Հորտայի և Ֆերնանդո Պերպետուայի կողմից: Գործընկերները շարունակեցին 1981 թվականին Cerâmicas S. Bernardo-ի կողմից սկսված գործունեությունը: Այդ փաստն ընկերությանը կապում է կերամիկայի արվեստի հետ ավելի քան 35 տարի:
Նրանց քաջությունն ու վճռականությունը հնարավորություն տվեցին պահպանել ընկերության կողմից ձեռք բերված համբավը և այսօր որպես կոմերցիոն անվանում օգտագործվող S. Bernardo ապրանքանիշը։