
Tiseco-ն հիմնադրվել է 1946 թվականին։ Գտնվում է Բելգիայի Արևմտյան Ֆլանդրիա նահանգում, տարածաշրջան, որն ամբողջ աշխարհում հայտնի է իր արհեստագործությամբ և բարձր որակով: Սա այն վայրն է, որտեղ Tiseco-ն նախագծում, զարգացնում և արտադրում է տեքստիլներ սկսած 1946 թվականից: Tiseco-ն ժամանակին սկսել է որպես թաշկինակներ արտադրող, սակայն տարիների ընթացքում այն ընդլայնել է իր տեսականին խոհանոցի, մահճակալի և լոգանքի գործվածքների լայն հավաքածուի և' հյուրասենյակի, և' ինտերիերի հետագա ձևավորման համար նախատեսված մի շարք պարագաների: Այս աճը ստիպում է ստեղծել ընկերության ամենակարևոր ապրանքանիշերը, ինչպիսիք են Tiseco Home Studio®, ZICZAC® : Այս ապրանքանիշերն այժմ գտնվում են նաև միջազգային շուկաներում, ներառյալ ամբողջ Հյուսիսային Ամերիկան և Ճապոնիան։ Ընկերության ուշադրությունը մինչ այժմ մնում է տնային տեքստիլի վրա: Մեր խանութ-սրահները Հայաստանում պաշտոնական ներկայացուցիչ են:

25 years at the service of pleasurable moments
AdHoc celebrates its anniversary
There’s a bit of philosophy in this brand name. The translation of the Latin phrase ad hoc “made for this moment" or "appropriate to the matter" describes the ad hoc products aptly: you want to pick them up and use them immediately and at any moment. The brand for that special moment is turning 25 in 2020. Nothing has changed in its claim as well as in its expertise to create products for pleasurable moments during this time.
The fact that the company's own demands could not be satisfied through the purchase and sale of existing products was already clear in the start-up phase. AdHoc products should be independent and offer added value. This requires a separate development and design department. Just two years after the company was founded, AdHoc revolutionised an entire product segment with an in-house development: the first electric stainless steel mill not only made its grand appearance in the then extremely popular "Koch-Duell" on the Vox TV channel but also in the pepper and salt mills’ segment. Today this would be called disruptive capabilities, just like the ceramic knife, the ceramic grinder in the salt and pepper mills or the patented PreciseCut® in spice mills in the following years. Standards that indicate the top level in various product areas today originate from the AdHoc development department.
The company’s strength is its concentration on selected areas of expertise. As a result, the in-house development and design team repeatedly creates convincing products that set standards in the segments handled by AdHoc. Today the brand stands for impressive product concepts in the segments of spice processing, wine and sparkling wine accessories, sophisticated tea and coffee preparation and precise innovative accessories for food preparation. In addition to the aesthetic, functional solutions for the individual kitchen, AdHoc also offers a range of practical helpers for the HoReCa industry, which, for example, enable stylish preparation as part of the breakfast buffet. The brand's range currently comprises around 180 products in total, a manageable portfolio that can be successfully worked on in a concentrated manner. Since 2019, AdHoc has been part of the DKB Group, which has broad expertise in the household and kitchen accessories segment. Joining DKB has significantly increased the expansion opportunities for the brand from Mannheim. Synergies, especially in international sales but also in development, create opportunities for AdHoc to broaden the brand's positioning and internationalise it significantly. In the year of its 25th anniversary, AdHoc is therefore looking towards the future. The strategic basis for this is solid.

The cornerstone of “S. Bernardo”, has always been and continues to be, creativity, innovation and design. If we combine these characteristics with research and product development, we can easily explain to everyone who we are. At S. Bernardo the client finds great diversity in faience and porcelain items, both in shapes and finishes plus decorations. All of this happens because each project is tailor-made.

ASA SELECTION was founded in 1976 in Höhr-Grenzhausen, Germany, by the designer Yvonne Schubkegel as a sales company for ceramic home accessories and is now one of the leaders in the industry. With ever new innovations, the company covers the markets worldwide and is represented in over 80 countries, some with its own sales offices.
The founder's recipe for success is the alignment of a consistent philosophy of "clear shapes and colors" right from the start. Unconventional and without frills, a feeling for trends and the zeitgeist, this is how the collections of the house are characterized and enjoy an excellent reputation. The ASA SELECTION collections stand for a modern design. For authentic products in the areas of kitchen, table setting and living. The unmistakable feature across all product lines is the consistently simple ASA SELECTION design language.
Most of the crockery and home accessories are made by hand in porcelain and ceramic factories. This means that almost every part is a handmade one-off. Our goal is to promote joie de vivre with clear design and sustainable production. This is how products with character and personality are created. We are very pleased that this "brand symbol" is repeatedly honored with international awards.
In addition to the awards for good design, we are particularly proud of the GERMAN BRAND AWARD 2022 for successful brand management in Germany.


Իտալական IVV ընկերությունը- Industria Vetraria Valdamese – հիմնադրվել է 1952թ. Տոսկանայում փորձառու ապակի փչող (Mouth blown glass) վարպետների կողմից: Յուրաքանչյուր վարպետ ստացել է անհատական ուսում և հրաշալի կրթություն, ինչը ժամանակի ընթացքում վերածվել է արտադրական գործընթացի, սակայն այնուամենայնիվ չի վերացել գործի հիմնական նպատակը՝ ստեղծել սեղանի հարդարանքի բարձրորակ գլուխգործոցներ: Շատ կարճ ժամանակի ընթացքում ընկերությունը դարձավ շատ հայտնի ամբողջ աշխարհում և ճանաչվեց որպես Եվրոպայի ապակյա ձեռքի աշխատանքների առաջատար արտադրող: Մշտական գործող արտադրությունը իրենից ներկայացնում է անցյալի և ապագայի համակցություն: Բոլոր գլուխգործոցները ձեռքի աշխատանքներ են, այդ պատճառով նույնական չեն, դրանք բոլորը առանձնահատուկ են և անկրկնելի: Այդ պատճառով IVV ընկերության արտադրանքը միշտ ճանաչելի է: IVV ընկերությունը ապահովում է ապրանքատեսակի բարձր որակ՝ շեշտը դնելով օգտագործվող ապակու թափանցելիության և կարծրության վրա: Ընկերության փիլիսոփայությունը հատուկ ուշադրություն է հատկացնում շրջակա միջավայրի աղտոտման հարցին:
Վարպետը կյանք է հաղորդում իր յուրաքանչյուր ստեղծագործությանը, փոխանցում նրան իր տրամադրությունը, սերը և արդյունքում ապակին կյանք է ստանում նրա ձեռքերում: Այդ պատճառով գրեթե հնարավոր չէ ստանալ երկու նույնանման իր…
Վարպետները չեն հարթեցնում եզրերը և անհարթությունները, թողնում են ֆակտուրաների բոլոր նրբությունները: Այդ մանր տարբերությունները միշտ չէ որ հնարավոր է նկատել, բայց դրա շնորհիվ ստացվում է լույսի և գույնի անկրկնելի խաղ, ինչով և գրավում են հավաքածուները:
Նաև IVV ընկերությունը Ձեր ուշադրության է ներկայացնում մի շարք թեմատիկ մատուցման ափսեներ, որոնք կարելի է օգտագործել ծովամթերքների և պանրի մատուցման համար: Շնորհիվ շատ էքսկլյուզիվ ապակե ծաղկամանների, մրգամանների, մատուցման ափսեների և տարբեր այլ աքսեսուարների լայն տեսականու կարելի է հրաշալի ձևով արդիականացնել սեղանի ավանդական ձևավորումը՝ հաղորդելով յուրահատուկ հմայք և ինքնատիպություն: